0
Kategórie Výrobcovia
katKAMEROVÉ SYSTÉMY DAHUA
katAUDIO-VIDEO VRÁTNIKY
katSWITCHE, INJEKTORY A EXTENDÉRY
Informácie
O nás
Obchodné podmienky
Dodacie podmienky
Reklamačné podmienky
Ochrana osobných údajov
Kontakt
Kontaktné údaje

Tešíme sa na spoluprácu s Vami.

SkyTop s.r.o.
Hlavná 49
Šamorín 931 01
Volajte:
Mobil
tel0948 272 274
Píšte:
E-mail
einfo(@)skytop.sk
Novinky


Momentálne nie sú vložené žiadne novinky.



Výrobcovia
Reklamačný poriadok

platný a ú?inný odo d?a 01.01.2014

 

Zada? reklamáciu môžete v REKLAMA?NOM FORMULÁRI.

 

1. Úvodné ustanovenia

 

1.1 Tieto záru?né a reklama?né podmienky upravujú vz?ah medzi Dodávate?om a Spotrebite?om.

 

1.2 Vz?ah medzi Dodávate?om a Spotrebite?om sa pri uplat?ovaní reklamácií spravuje príslušnými ustanoveniami zákona ?.40/1964 Zb. Ob?iansky zákonník v znení neskorších predpisov (?alej len „Ob?iansky zákonník“), inými všeobecne záväznými právnymi predpismi a ustanoveniami tohto reklama?ného poriadku. Dodávate?a Spotrebite? týmto zhodne konštatujú, že ustanovenia reklama?ného poriadku majú prednos? pred príslušnými ustanoveniami Ob?ianskeho zákonníka a inými všeobecne záväznými právnymi predpismi s výnimkou uplatnenia kogentných noriem Ob?ianskeho zákonníka.

 

1.3 Spotrebite? prijíma platnos? záru?ných a reklama?ných podmienok d?om potvrdenia objednávky zo strany Dodávate?a v znení platnom a zverejnenom na webovej stránke www.skytop.sk (?alej len “Webová stránka“).

 

1.4 Reklama?ný poriadok je vydaný v zmysle ustanovení Ob?ianskeho zákonníka, zákona ?. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebite?a a o zmene zákona Slovenskej národnej rady ?. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov (?alej len „Zákon o ochrane spotrebite?a“), zákona ?. 108/2000 Z. z. o ochrane spotrebite?a pri podomovom predaji a zásielkovom predaji v znení neskorších predpisov ako aj ostatných všeobecne záväzných právnych predpisov platných na území Slovenskej republiky.

 

2. Zodpovednos? za vady

 

2.1 Dodávate? zodpovedá za vady, ktoré má tovar pri prevzatí a za vady, ktoré sa vyskytnú po prevzatí tovaru v záru?nej dobe. Záru?ná doba na predaný tovar predstavuje dobu v d?žke trvania 24 mesiacov. V prípadoch, kedy samotná povaha tovaru predur?uje jeho rýchle opotrebenie a neumož?uje tovar dlhšie užíva? (spotrebovanie tovaru), zo samotnej povahy tovaru nie je možné na taký druh tovaru uplatni? záru?nú dobu v d?žke trvania pod?a druhej vety tohto bodu.

 

2.2 Dodávate? v záru?nom liste vydanom Spotrebite?ovi môže poskytnú? záruku presahujúcu rozsah záruky ustanovenej v bode 2.1 ?lánku 2 tohto reklama?ného poriadku, pri?om podmienky a rozsah tejto záruky ur?í v záru?nom liste.

 

2.3 Záru?né doby za?ínajú plynú? odo d?a prevzatia tovaru Spotrebite?om

 

2.4 Do záru?nej doby sa nezapo?ítava doba od uplatnenia práva zo zodpovednosti za vady až do doby, ke? Spotrebite? po vybavení reklamácie bol povinný vec prevzia?. Ak dôjde k výmene tovaru (alebo jeho ?asti) za nový tovar (alebo jeho ?as?), za?ne plynú? nová záru?ná doba d?om prevzatia nového tovaru (alebo jeho ?asti).

 

2.5 Práva zo zodpovednosti za vady tovaru, pre ktoré platí záru?ná doba zaniknú, ak sa neuplatnili v záru?nej dobe.

 

2.6 Ak Dodávate? pri kúpe tovaru ponúka Spotrebite?ovi k tovaru bezodplatne iný tovar, nezodpovedá za prípadné vady tohto tovaru. V prípade, ak si je Dodávate? vedomý vád tovaru ponúknutého bezodplatne, je povinný Spotrebite?a pri ponuke takého tovaru na túto skuto?nos? upozorni?. Ak má taký tovar vady, je Spotrebite? oprávnený ho vráti?, bez nároku na taký nový tovar. Ak Spotrebite?ovi vznikne právo na odstúpenie od zmluvy (vrátenie pe?azí), je Spotrebite? povinný vráti? Dodávate?ovi všetko plnenie z uzatvoreného zmluvného vz?ahu (aj tovar získaný bezodplatne v prípade, kedy bol sú?as?ou predaja tovaru).

 

2.7 Záruka poskytovaná v záru?nej dobe sa nevz?ahuje na vady tovaru vzniknuté použitím neautorizovaného softwaru a spotrebného materiálu, po?íta?ovými vírusmi, používaním tovaru v pracovných podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojou teplotou, prašnos?ou, vlhkos?ou, chemickými a mechanickými vplyvmi pracovným podmienkam kancelárskeho prostredia, nadmerným za?ažovaním tovaru alebo používaním tovaru spôsobom, ktorý je v rozpore s dokumentáciou ?i všeobecnými zásadami, neodbornou inštaláciou, inštaláciou osobou alebo firmou bez potrebných oprávnení, osved?ení alebo licencií, neodborným obsluhovaním ?i zanedbanou starostlivos?ou o tovar, zapojením do elektrickej siete nezodpovedajúcej príslušnej STN, vyššou mocou, meteorologickými vplyvmi (predovšetkým zásahom blesku a pod.)

 

2.8 Záruka poskytovaná v záru?nej dobe sa taktiež nevz?ahuje na vady tovaru v prípade, ak má tovar odstránené alebo poškodené výrobné ?íslo, ak bol mechanicky poškodený po jeho prevzatí, poškodený v dôsledku prevádzkovania v nevhodných podmienkach, vystavený chemicky agresívnemu prostrediu, vysokej teplote elektrickému alebo magnetickému po?u, ak má odstránenú plombu alebo ak bol poškodený živelnou pohromou, poruchou elektrického prúdu alebo tým, že Spotrebite? používal a manipuloval s tovarom v rozpore s návodom na použitie a v rozpore so záru?nými podmienkami výrobcu. Záruka v záru?nej dobe sa taktiež nevz?ahuje na vady tovaru v prípade, ak sa po?íta?ový program (software), u ktorého došlo k registrácii prostredníctvom prideleného registra?ného kódu, sa stal pre iného neupotrebite?ným z dôvodu spotrebovania práva, na spotrebný tovar u ktorého došlo jeho užívaním k jeho spotrebe.

 

2.9 Spotrebite? pod?a ustanovenia § 12 zákona ?. 108/2000 Z. z. o ochrane spotrebite?a pri podomovom a zásielkovom predaji nie je oprávnený vráti? tovar, ktorý spotreboval, poškodil alebo iným spôsobom znemožnil jeho riadne užívanie. Pod?a tohto ustanovenia nemožno vráti? po?íta?ový program, ktorý Spotrebite? rozbalil, ?alej tovar, ktorý pre jeho vlastnosti nie je možné vráti?, tovar ktorý podlieha rýchlej skaze, obrazové a zvukové záznamy, ktoré Zákazník rozbalil a tovar, ktorý bol vyhotovený pod?a požiadaviek Spotrebite?a na mieru.

 

3. Spôsob vybavenia reklamácie

 

3.1 Spotrebite? si uplat?uje právo na opravu zakúpeného tovaru v sídle/mieste podnikania Dodávate?a. Ak je v záru?nom liste alebo Zozname záru?ných stredísk uvedená tretia osoba ur?ená na opravu zakúpeného tovaru (?alej len „Záru?ný servis“), Spotrebite? si uplatní právo na opravu v tomto záru?nom servise. Zoznam záru?ných servisov Spotrebite? zverej?uje a aktualizuje prostredníctvom Webovej stránky. Ostatné práva zo zodpovednosti za vady, t.j. právo na výmenu tovaru, právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy a právo na primeranú z?avu si Spotrebite? uplat?uje v sídle/mieste podnikania Dodávate?a.

 

3.2 Spotrebite? je povinný reklamova? vady tovaru u Dodávate?a bez zbyto?ného odkladu, inak Spotrebite?ovi zaniká právo vo?i Dodávate?ovi na bezplatné odstránenie vady. V mieste ur?enom na prijímanie reklamácií je Dodávate? povinný zabezpe?i? prítomnos? osoby poverenej vybavova? reklamácie.Pri predkladaní tovaru na reklamáciu je Spotrebite? povinný predloži? doklad o kúpe tovaru a inúdokumentáciu súvisiacu s kúpou tovaru (záru?ný list, návod na použitie,..), prípadne iným spôsobom nevzbudzujúcim pochybnos? preukáza?, že tovar bol zakúpený u Dodávate?a prostredníctvom Webovej stránky.

 

3.3 Dodávate? alebo záru?ný servis vydá Spotrebite?ovi potvrdenie o uplatnení reklamácie tovaru vo vhodnej forme zvolenej Dodávate?om (email alebo písomná podoba), v ktorom je povinný presne ozna?i? vady tovaru a pou?i? Spotrebite?a o jeho právach. Ak je reklamácia uplatnená prostredníctvom prostriedkov dia?kovej komunikácie, Dodávate? je povinný potvrdenie o uplatnení reklamácie doru?i? Spotrebite?ovi ihne?; ak nie je možné potvrdenie doru?i? ihne?, musí sa doru?i? bez zbyto?ného odkladu, najneskôr však spolu s dokladom o vybavení reklamácie. Potvrdenie o uplatnení reklamácie sa nemusí doru?ova?, ak Spotrebite? má možnos? preukáza? uplatnenie reklamácie iným spôsobom. Vybavenie reklamácie sa vz?ahuje len na vady uvedené v potvrdení o uplatnení reklamácie. Na základe rozhodnutia Spotrebite?a, ktoré zo svojich práv v zmysle ustanovení Ob?ianskeho zákonníka uplatní je Dodávate? alebo Záru?ný servis povinný ur?i? spôsob vybavenia reklamácie ihne?, v zložitejších prípadoch do 3 dní od za?iatku reklama?ného konania, v odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu tovaru najneskôr do 30 dní odo d?a za?iatku reklama?ného konania. Po ur?ení spôsobu vybavenia reklamácie Dodávate? alebo Záru?ný servis reklamáciu vybaví ihne?, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybavi? aj neskôr. Vybavenie reklamácie však nesmie trva? dlhšie ako 30 dní odo d?a uplatnenia reklamácie. Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie má Spotrebite? právo od zmluvy odstúpi? alebo má právo na výmenu tovaru za nový tovar. O ukon?ení reklama?ného konania a výsledku reklamácie informuje Dodávate? Spotrebite?a bezprostredne po ukon?ení reklama?ného konania telefonicky, resp. inou vhodnou formou tak, aby preukázate?ne došlo k doru?eniu tejto informácie. Zárove? Dodávate? Spotrebite?ovi doru?í prostredníctvom e - mailu, resp. doporu?enou poštou reklama?ný protokol.

 

3.4 Ak Spotrebite? reklamáciu tovaru uplatnil po?as prvých 12 mesiacov od uzavretia kúpnej zmluvy, môže Dodávate? vybavi? reklamáciu zamietnutím len na základe vyjadrenia znalca alebo stanoviska vydaného autorizovanou, notifikovanou alebo akreditovanou osobou alebo stanoviska záru?ného servisu. Bez oh?adu na výsledok odborného posúdenia nemôže Dodávate? od Spotrebite?a vyžadova? úhradu nákladov na odborné posúdenie tovaru ani iné náklady súvisiace s odborným posúdením tovaru. Ak Spotrebite? reklamáciu tovaru uplatnil po 12 mesiacoch od uzavretia kúpnej zmluvy a Dodávate? ju zamietol, je Dodávate? povinný v doklade o vybavení reklamácie uvies?, komu môže Spotrebite? zasla? tovar na odborné posúdenie. Ak Spotrebite? tovar zašle na odborné posúdenie ur?enej osobe uvedenej v doklade o vybavení reklamácie, náklady odborného posúdenia tovaru, ako aj všetky ostatné s tým súvisiace ú?elne vynaložené náklady znáša Dodávate? bez oh?adu na výsledok odborného posúdenia. Ak Spotrebite? odborným posúdením preukáže zodpovednos? Dodávate?a za reklamovanú vadu tovaru, môže reklamáciu uplatni? znova; po?as vykonávania odborného posúdenia tovaru záru?ná doba neplynie. Dodávate? je

povinný Spotrebite?ovi uhradi? do 14 dní odo d?a znova uplatnenej reklamácie všetky náklady

vynaložené na odborné posúdenie tovaru, ako aj všetky s tým súvisiace ú?elne vynaložené náklady. Znova uplatnenú reklamáciu nemožno zamietnu?.

 

3.5 Spotrebite? nemá právo uplatni? záruku na vady, o ktorých bol Dodávate?om v dobe uzatvárania zmluvy upozornený, alebo o ktorých s prihliadnutím k okolnostiam, za ktorých bola kúpna zmluva uzatvorená, musel vedie?.

 

3.6 Ak ide o vadu, ktorú možno odstráni?, má Spotrebite? právo na jej bezplatné, v?asné a riadne odstránenie. O spôsobe odstránenia vady rozhoduje Dodávate? alebo Záru?ný servis a je povinný vadu bez zbyto?ného odkladu odstráni?. Spotrebite? môže namiesto odstránenia vady požadova? výmenu tovaru, alebo ak sa vada týka len sú?asti tovaru, výmenu tejto sú?asti, ak tým Dodávate?ovi nevzniknú neprimerané náklady vzh?adom na cenu tovaru alebo závažnos? vady. Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstráni?, a ktorá bráni tomu, aby sa tovar mohol riadne užíva? ako tovar bez vady, má Spotrebite? právo na výmenu tovaru alebo právo na odstúpenie od kúpnej zmluvy. Spotrebite? má právo na výmenu tovaru alebo právo na odstúpenie od zmluvy aj vtedy, ak ide síce o odstránite?nú vadu, ale Spotrebite? nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave tovar riadne užíva?. Za opätovné vyskytnutie sa vady po oprave sa považuje stav, ak sa rovnaká vada vyskytne tretí krát po jej aspo? dvoch predchádzajúcich opravách. Spotrebite? má právo na výmenu tovaru alebo právo na odstúpenie od zmluvy aj vtedy, ak ide síce o odstránite?né vady, ak však Spotrebite? nemôže pre vä?ší po?et vád vec riadne užíva?. Za vä?ší po?et vád sa považujú sú?asne najmenej tri rôzne odstránite?né vady, pri?om každá z nich bráni v riadnom užívaní. Ak ide o neodstránite?nú vadu, ktorá však nebráni riadnemu užívaniu tovaru, má Spotrebite? právo na primeranú z?avu z ceny výrobku.

 

3.7 Dodávate? si vyhradzuje právo nahradi? vadný tovar iným obdobným tovarom s porovnate?nými technickými parametrami.

 

3.8 Akéko?vek prepravné náklady súvisiace s uplatnením reklamácie u Dodávate?a, resp. Záru?ného servisu znáša Spotrebite?, ak nie je stanovené inak. V prípade oprávnenej reklamácie znáša náklady s prepravou opraveného tovaru Dodávate?, resp. Záru?ný servis. V prípade ak sa v zmysle príslušných zákonných ustanovení nejedná o reklamáciu (mechanické poškodenie tovaru Spotrebite?om, používanie tovaru v nezodpovedajúcich podmienkach, neodborné zaobchádzanie, zanedbanie starostlivosti o tovar,...), znáša náklady spojené s prepravou tovaru Spotrebite?.

 

3.9 Náklady súvisiace s opravou reklamovaného tovaru po uplynutí záru?nej doby znáša v celom rozsahu Spotrebite?. V prípade, že Spotrebite? uplat?uje právo vyplývajúce zo záruky presahujúcej rozsah záruky stanovenej zákonom, ktorú Dodávate? pred?žil v prospech Spotrebite?a, je potrebné predloži? originál záru?ného listu. V takom prípade je Dodávate? alebo Záru?ný servis povinný postupova? ako v prípade uplatnenia riadnej záru?nej reklamácie.

 

4. Závere?né ustanovenia

 

4.1 Spotrebite? v okamihu potvrdenia objednávky zo strany Dodávate?a, realizovanej prostredníctvom Webovej stránky, súhlasí s reklama?nými podmienkami Dodávate?a.

 

4.2 Dodávate? si ú?innos?ou tohto reklama?ného poriadku vyhradzuje právo na akúko?vek zmenu jeho ustanovení pri rešpektovaní kogentných noriem Ob?ianskeho zákonníka a ostatných právnych predpisov platných na území Slovenskej republiky súvisiacich s ochranou spotrebite?a.

 

4.3 Dodávate? reklama?ným poriadkom v zmysle ustanovenia § 18 ods. 1 zákona ?. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebite?a a o zmene zákona ?. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov riadne a v?as informuje Spotrebite?a o podmienkach a spôsobe uplatnenia práv zo zodpovednosti za vady vrátane údajov o tom, kde môže reklamáciu uplatni? a o vykonávaní záru?ných opráv.



Nákupný košík
Nákupný košík

Váš nákupný košík neobsahuje žiadny produkt.
Prihlásenie
E-mail:

Heslo:
Obnovenie hesla
Registrácia
Kontaktný formulár

*Meno:

*E-mail:

Váš telefón:

*Vaša správa/otázka:
*Kontrolný kód:
 
9234

Opíšte kód z polí?ka, slúži ako ochrana proti SPAM.
*údaje musia by? vyplnené
Novinky e-mailom
Pre odoberanie alebo zrušenie odoberania noviniek vypl?te svoj e-mail:


*
Táto webová stránka používa cookies. Pokra?ovaním v prehliadaní si tejto webovej stránky bez zmeny nastavenia vášho webového prehliada?a pre súbory cookie súhlasíte s používaním cookies.
?alšie informácie o našich súboroch cookie a ich využívaní.  Ok